قوانین و مقررات

ضمن تشکر و قدردانی از شما کاربران گرامی فروشگاه اینترنتی پرشین موبایل ، از آنجا که همراهی شما با سایت پرشین موبایل، به معنای اعتماد و اطمینان کافی شما به سایت است، از شما خواهشمندیم قوانین و مقررات را با دقت مطالعه نمایید تا در روند انتخاب محصول ، ثبت سفارش و دریافت آن دچار مشکل نشوید. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که متاسفانه قیمت ها با توجه به نوسانات ارزی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و امکان بالا و یا پایین تر شدن قیمت ها حتی بعد ثبت سفارش وجود دارد و مجموعه پرشین تمام تلاش خود را می کند که تا سر حد توان این آسیب را به حداقل برساند. 

قوانین و مقررات پرشین موبایل

  • ماده ۱ ) تعاریف
  1. فروشگاه : فروشگاه اینترنتی پرشین موبایل
  2. وب سایت : آدرس اینترنتی فروشگاه پرشین موبایل  به نشانی : hakanmobile.com
  3. محتوای سایت : تمام محتوای سایت شامل قیمت ، عکس ، مشخصات فنی محصولات یا مقالات مرتبط با فروشگاه و محصولات آن در وبلاگ می باشد .
  4. کاربر : هر فردی که وارد سایت پرشین می شود ، کاربر تلقی می شود .
  5. عضو : هر کاربری که در  فروشگاه پرشین حساب کاربری داشته باشد ، عضو نامیده می شود .
  6. مشتری : کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید .
  7. سفارش : کالایی که مشتری قصد خرید آن را داشته باشد و اعلام نماید .
  8. استعلام : ارسال سفارش از طرف مشتری به فروشگاه جهت موجودن بودن آن و قیمت بروز کالا .
  • ماده ۲ ) قبول سفارش

هر کاربر به منزله ایجاد سفارش باید بعد از انتخاب محصول و استعلام آن به فروشگاه سفارش خود را ثبت کند و این روند را طی نماید .

تبصره : کاربر باید دارای سن قانونی ( بالای ۱۸ سال ) باشد .

  • ماده ۳ ) مراحل ثبت سفارش

تلفنی :

کاربر می تواند با تماس با مشاورین  پرشین موبایل، جهت دریافت مشاوره رایگان ، دریافت قیمت و مشخصات محصول ، محصول مورد نظر را سفارش دهد و تنها با دادن آدرس دقیق ، تلفن ثابت محصول را سفارش دهد.

اینترنتی :

کاربر می تواند با وارد شدن به سایت پرشین موبایل  و بعد از استعلام و قیمت بروز کالا، محصول خود را به سبد خرید اضافه نماید و بعد از عضویت در سایت سفارش خود را ثبت نماید.

  • ماده ۴ ) ارسال و هزینه سفارش

۱- شرایط و زمان ارسال سریع محصول با پیک پرشین موبایل در تهران : سفارش هایی که در روزهای کاری  شنبه تا چهارشنبه   تا ساعت ۱۷ و در روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۵ظهر ثبت شود ، در همان روز تحویل داده می شود. و سفارش هایی که پس از ساعت های ذکر شده ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل داده می شود.

2- شرایط و زمان ارسال با پست پیشتاز   و تیپاکس به شهرستان ها:  پس از ثبت سفارش و تحویل به پست ، محصول به صورت تقریبی در بازه زمانی بین 48 تا 72 ساعت و با توجه به موقعیت جغرافیایی مشتری متفاوت خواهد بود. هزینه ارسال سفارش با توجه به تعرفه مصوبه پست تعیین و توسط خود مشتری پرداخت می گردد. ضمننا هزینه ارسال سفارشات از طریق تیپاکس  هنگام تحویل از خود مرکز شهرستان مربوطه ،توسط خود مشتری پرداخت می گردد.

  • ماده ۵ ) نحوه پرداخت  برای مشتریان

مشتریان می توانند هزینه محصولات سفارش داده شده خود را به سه روش پرداخت نمایند.

۱- روش اول پرداخت در دفتر پرشین موبایل: مشتریان می توانند پس از ثبت سفارش، جهت پرداخت هزینه و دریافت محصولات خود ، به دفتر پرشین موبایل مراجعه نمایند.

۲- روش دوم پرداخت در محل : مشتریانی که ساکن تهران هستند، می توانند هزینه محصولات را در درب منزل پرداخت نمایند . این روش به زودی برای سایر شهرستان ها نیز فعال می گردد ولی در حال حاصر مختص مشتریان ساکن تهران است.

۳- پرداخت اینترنتی : در هنگام ثبت سفارش ، مشتریان می توانند هزینه خرید محصول را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. این شیوه پرداخت با استفاده از کارت های شتاب بانکی انجام می شود.

 

چگونه درخواست خود برای برگشت کالا را ثبت کنم؟

می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود، در قسمت تاریخچه سفارشات، با انتخاب سفارش مورد نظر، از بین لیست کالاهای موجود در آن سفارش، گزینه ی استرداد کالا  را برای محصولی که می خواهید آن را استرداد کنید انتخاب کرده و حتما توضیحات کامل را داخل فرم بنویسید. همچنین اگر مشکل، ایراد ظاهری یا مغایرت است حتما تصویر کالا را ارسال کنید. در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات یا نداشتن توضیحات هیچگونه پیگیری انجام نخواهد شد و به منزله ی درخواست ندادن کاربر برای استرداد کالا می باشد. بدیهی است که مسئولیت هرگونه اتفاق مثل گذشتن زمان گارانتی در صورت رعایت نکردن موارد فوق، به عهده ی مشتری می باشد و واحد گارانتی هیچ موبایل مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد. علاوه بر این توجه کنید که حتما پیش از استرداد کالا، این صفحه را با دقت بخوانید.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش های زیر درخواست خود را اطلاع دهید:

برای استرداد محصول باید ابتدا «فرم استرداد محصول » را پر کرده و منتظر پاسخ واحد گارانتی در ایمیل و موبایل خود باشید.

توجه:جهت رسیدگی به درخواست در هر یک از روش های بالا،ذکر شماره سفارش الزامی می باشد.

نکته: پس از ارسال کالا و دریافت از سوی هیچ موبایل، طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت (این زمان ممکن است در برخی کالا ها که نیاز به تست طولانی تری دارند متفاوت باشد) با شما تماس حاصل خواهد شد و در صورت عدم پاسخگویی مسئولیت با مشتری است.

ذکر این نکته لازم است که در صورتی که کاربر پس از دریافت پاسخ از واحد گارانتی، کالا را به دست هیچ موبایل نرساند، به منزله ی منصرف شدن از بازگشت کالا و لغو خدمات پس از فروش تلقی می شود.

 

شرایط استرداد محصول

استفاده از ضمانت یا گارانتی چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده،ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا ۳ روز کاری پس از دریافت کالا،به هیچ موبایل اطلاع داده شود.(تماس تلفنی یا ایمیل)
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. در صورت مخدوش بودن کالا یا حتی بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها، هیچ موبایل دیگر هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما نمی پذیرد.
– استفاده از گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن با تمام اقلام و بدون تغییر ظاهری بعلاوه فاکتور چاپی خرید به هیچ موبایل بازگردانده شود.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از گارانتی را از بین خواهد برد.
– ضمانت بازگشت اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری(شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا)که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود،را شامل نمی شود.استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند:حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی،تنظیمات،کاربرد غیر معمول،نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(قید شده در دفترچه کالا)را شامل می شود.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود.
-کالا پس از تایید کارشناسان به واحد گارانتی هیچ موبایل ارجاع داده خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان واحد پس از فروش هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و… باشد، کالا شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد و با دریافت هزینه ارسال کالا به کاربر ارجاع داده خواهد شد.

نکته: اقلامی مثل محافظ صفحه نمایش، محافظ لنز و دیگر اقلام مصرفی فقط شامل ضمانت سلامت فیزیکی تا زمان رسیدن به مشتری بوده و هرگونه آسیب پس از آن شامل گارانتی مجموعه هیچ موبایل نخواهد شد.

توجه داشته باشید که تمام کالاهای هیچ موبایل با هر نوع گارانتی، در صورتی که کالا استفاده نشده و مشابه روز اول باشد، تا ۷ روز ضمانت بازگشت وجه دارد و این ملزم به تایید واحد گارانتی مبنی بر شرایط ظاهری و فنی کالا می باشند.

علاوه بر این کالاهایی که دارای هر نوع ضمانت بیش از ۷ روزه هستند، شامل برگشت مبلغ کالا نمی شوند.

برای مثال در صورتی که شما کالایی خریداری کنید که ضمانت ۳۰ روزه دارد و پس از ۷ روز بخواهید آن را به هر دلیلی به هیچ موبایل بازگردانید، کالا شامل تعویض یا شارژ حساب کاربری می باشد و شامل بازگشت مبلغ به حساب بانکی شما نیست.

 

 

انواع گارانتی در هیچ موبایل

در هیچ موبایل کالاها با گارانتی های مختلفی ارائه می شوند که خواندن شرایط آن پیش از خرید الزامی می باشد و هرگونه درخواست خارج از شرایط ذکر شده شامل هیچگونه سرویسی نخواهد شد و مسئولیت تمام آن با کاربر می باشد. تمام گارانتی ها (اعم از شرکت های ثالث یا گارانتی هیچ موبایل و…) شامل شرایطی که در بندهای بالا ذکر شده نیز می باشد.

ذکر این نکته لازم است که گارانتی هر کالا در صفحه همان محصول نوشته شده است و پیش از خرید باید به آن دقت شود.

۷ روز ضمانت بازگشت، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی: این سرویس علاوه بر موارد بالا، در صورتی که مشکلی تا ۳۰ روز پس از زمان خرید پیش بیاید، پس از تایید کارشناسان به واحد گارانتی هیچ موبایل ارجاع داده خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان واحد پس از فروش هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و… باشد، کالا شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد و به کاربر ارجاع داده خواهد شد.

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی و ۷ روز ضمانت بازگشت: در این سرویس علاوه بر تمام شرایط بند شرایط استفاده از ضمانت یا گارانتی، فقط کالا تا زمان تحویل اولیه و تست اولیه می باشد. مشتری کالا را با ظاهری سالم تحویل گرفته و پس از تحویل گرفتن آن را بررسی و تست خواهد کرد. هرگونه مشکل باید نهایتا ۷ روز پس از تحویل به واحد پشتیبانی از طرق مختلفی که در پایین ذکر شده است به هیچ موبایل اطلاع دهند.

سرویس ویژه هیچ موبایل، ۷ روز تضمین بازگشت کالا: در این سرویس علاوه بر تمام شرایط بند شرایط استفاده از ضمانت یا گارانتی، کاربر پس از تحویل و بررسی می تواند هرگونه مشکل فنی پیش آمده را تا نهایتا ۷ روز به هیچ موبایل اطلاع دهد.

۱۰ ماه گارانتی شرکتی: این گارانتی علاوه بر رعایت مسائل بالا، می توانید تا ۱۰ ماه هرگونه مشکل را به شرکت هیچ موبایل اطلاع دهید. لازم به ذکر است که مانند تمام انواع گارانتی، پس از تایید کارشناسان به واحد گارانتی هیچ موبایل ارجاع داده خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان واحد پس از فروش هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و… باشد، کالا شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد و به کاربر ارجاع داده خواهد شد. همچنین کاربر موظف است تمام بندهای کالاهای مشمول گارانتی را مطالعه و رعایت نماید. در صورت رعایت نکردن حتی یکی از موارد، کالا از دریافت هرگونه خدمات مخروم خواهد شد.

انواع گارانتی شرکت های ثالث:برای استفاده از گارانتی شرکت های ثالث مانند آواژنگ، متین و… باید شرایط گارانتی آن ها را در سایت مربوط به شرکت مطالعه فرمایید. در صورت هرگونه سوال می توانید با پشتیبانی هیچ موبایل نیز جهت راهنمایی تماس حاصل کنید.

 

اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزکی و ظاهری داشته باشد.

-آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی ۷۲ ساعت پس از دریافت کالا،به خدمات پس از فروش هیچ موبایل ،از طریق ایمیل،تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 


اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

توجه:از آنجا که هیچ موبایل یک وب سایت خرده فروش آنلاین است،حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.

-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در وب سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد،باید در پنل حساب کاربری، به قسمت تاریخچه سفارشات مراجعه کرده و پس از باز کردن سفارش خود گزینه لغو را بزنید.

شرایط استزداد محصول
– اگر پس از دریافت کالا ، مشتری از خرید خود منصرف شود،حداکثر تا ۳ روز کاری ، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش از طریق فرم استراد محصول اطلاع دهد.
– در این حالت،برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش،تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ)باشد،از آن استفاده نشده باشد،و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات،ارسال شود.
– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید،هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورتی که ارسال سفارش برای مشتری رایگان بوده باشد، مبلغ ارسال نیز از آن کسر خواهد شد.
– در صورتی که مشتری بسته بندی کالا را باز کرده و سپس از خرید خود به هر دلیلی منصرف شود، پس از تایید کارشناسان (با کسر مبلغی از هزینه کالا) مبلغ پرداختی شما بابت کالا داخل حساب کاربری شارژ خواهد شد.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل هیچ سرویسی نخواهد شد.

 

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات  حتما قبل از هر اقدامی به پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش هیچ موبایل،جدا خودداری فرمائید. در صورتی که کالا را بدون هماهنگی ارسال کنید پیگیری انجام نخواهد شد و بسته برای شما برگشت داده خواهد شد.
– توجه ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می باشد  و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان،کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.
– برای ارسال،باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و  همه اقلام همراه مانند :ریموت،کابل،باطری،دفترچه راهنما،کارت گارانتی،کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
– فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی انتخاب کنید و شرکت پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال،منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است،برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
– اگر ساکن تهران هستید،برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا،با هیچ موبایل تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم،جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
-بسته خود را به آدرس و کدپستی زیر ارسال کنید.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پس از فروش هیچ موبایل برسد، هزینه ارسال به عهده هیچ موبایل می باشد.  برای واریز هزینه پستی به حساب مشتری،قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا به هیچ موبایل ارسال شود.
– در صورت انصراف خرید،یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان هیچ موبایل ،هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد. پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش هیچ موبایل ،تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.
– در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه